lørdag 31. mars 2012

DAGENS OUTFIT


(Stine Jeppesen: Hvis du leser dette, vennligst bla rett forbi. Dette trenger du virkelig ikke å lese)


Heia bloggen! :* Er så lenge siden sist dere så det stygge trynet mitt at jeg følte jeg måtte stikke innom her en tur! Hihihi <3

I dag blir bare et kort innlegg for jeg har egentlig ikke tid til å skrive. Mamma sa at jeg skulle legge meg for en halvtime siden, så hvis hu ser at jeg oppe nå så klikker hu helt! Anyway! I dag har jeg vært i byen, altså her i Engerneset, og spilt quiz. Det var så totalt lame! Hvem vet hvor mange elger som ble skutt i Trysil i fjor liksom? Hva tror de jeg er? Jeger elns? L-A-M-E! Og hvem som var ordfører i Trysil under andre verdenskrig? Altså, jeg ble jo født i 1994, jeg TRENGER ikke å vite sånn. Halloooo! N00bs ass.

ANYHOW! Nå kommer det viktige da! Det ekte blogginnlegget som dere har venta så lenge på! Dagens OUTFIT:

Topp: Starvars t-skjorte kjøpt i Paris, sikkert fra Dior, eller Dolce and Gabbana elns. (Han sa ikke nøyaktig hvor mye den kosta, men han sa at den var jævlig dyr, og at den kosta minst 1000 euro)

Bukse: Kjøpt i Latvia for 4 latviske penger. (Vet ikke hvor mye det er verdt, men det er sikkert mye) og etterpå gikk vi til designer i Oslo som tok 1000 kroner for å lage litt flekker på buksa (Med maling eller no) og for å sy i noen glidlåser. Så nå er den helt spesiell, og ingen har lik! Digger den <333

Accessories: Armbånd som mamma kjøpte til meg på en eller annen sånn rockebutikk. Kosta sikkert rundt 800 kroner. Hatt: Arvet etter bestefar. (VINTAGE!!!!) sikkert kjøpt rundt 1814 på Hennes og Mauritz eller Cubus eller no. Solbriller: Ray Ban kjøpt på gata på Gran Canaria, for 10 euro! Mannen sa de var et skikkelig kupp, men jeg er skeptisk til å bruke noe som er så billig… MEN det er jo Ray Ban da! Det er jo så kult! Alle vennene mine har det jo! Vurderer likevel å bytte dem ut med noen Dolce and Gabbana! Hengelås: Kjøpt på Clas Olsson for 400 kroner, pluss lenke. Har den for at ingen skal kidnappe meg. Hihihihihihhihi! De kan jo ikke koden!

Close up av accessorisene!

Må bare takke Nilspus for t-skjorta, for den er helt fantastisk fin! Elsker fargen! Jeg er ikke helt sikker på hva det ”Starvars” er for noe, men det ser litt tacky ut… Anyway! Det er tanken som teller, og når du sa at den kosta 1000 euro så fikk jeg vite hvor mye jeg betyr for deg! Hadde du kjøpt den på Hennes og Mauritz eller Cubus eller no så hadde vennskapet vårt sååååå vært over!

Vel bloggen, nå hører jeg mamma komme, så jeg må stikke! Ellers får jeg sikkert husarrest i 10 år elns! Fy faen, hu er så nazi ass! Anyway! Elsker dere alle leserne mine! :*****
Vi blogges :*:*:*:*:*:***

4 kommentarer:

  1. Kålhuggu som kan alt om elg!31. mars 2012 kl. 14:16

    tror nok den Star Wars shirten var sånn ca insane dyr! Det er jo både en bra film og det er copyrighta!! :O sikkert over 10.00 euro! :o

    SvarSlett
  2. Kålhuggu som kan alt om ælj**31. mars 2012 kl. 14:18

    Ælj*.. awkward..

    SvarSlett
  3. Kålhuggu som kan alt om ælj**31. mars 2012 kl. 14:22

    Men, se Star Wars en gang? I want my best friend to see the best movies in the world..!

    SvarSlett
  4. Du er SUPERDUPERPEN daaaa!!! aweSome heng lås :DDD

    SvarSlett